Alla inlägg under mars 2010

Av ida werner - 31 mars 2010 17:49

   

Kolla på den hära fina sommaren jag har aldrig varit med om sommar än! <3


Av ida werner - 22 mars 2010 19:46

                         

Hej! det var länge sen jag har varit lite upptagen med att fånga mus när mina

inne boende var bort resta.      här är jag när min matte har kommit hem

och jag håller ett öga på henne så att hon inte försvinner i gen.                 

Av ida werner - 18 mars 2010 12:09


    

  Hej i dag så gömmer jag mig bakom lådor det känns trygare!   

                                                         Jag hittade en bild på mig själv kolla vad den är 

                                                  
                           lik!  men jag är ju söttare !                         

Av ida werner - 12 mars 2010 14:30

'


  


     Hejsan! jag har inte gått upp på  bordet och slickat i smöret  och jag menar det  MJAU! 

                                                  
                           

                                                  
                                                  
                                             

                                                  
   



       

Av ida werner - 11 mars 2010 18:24


Hej i dag är det torsdag och som vandligt är

jag ut låst kan ingen stoppa dom där snobbarna   


   

  

    Detta är den före detta madamen i werners hus men haha nu är jag det!!!!  


      som ni ser så är hon väldigt trött.katt katt


  


    





Av ida werner - 10 mars 2010 18:52

     

Hej! mina kära vänner  idag har jag bara legat och slappat  hela dagen   lång !!                 man  måste ju vara utvilad om  man ska ha någon fågnst i kväll                                                   
         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggen om katten Dooris

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min dag

Min dag


Ovido - Quiz & Flashcards